طرز کار اسیاب گرانول رشته ای

گرانول رشته ای

فرآیند گرانول سازی با توجه ماشین آلات و محصول نهایی مورد نیاز و همچنین سرعت و کیفیت با هم تفاوت دارد. در برخی موارد ممکن هست برای سهولت در انجام کار، استراتژی مراحل بازیافت دچار تغییر گردد. همچنین در برخی موارد نیز ممکن هست برای افزایش کیفیت محصول، سرعت فرآیند کاهش یابد. این مرحله از فرآیند خط تولید گرانول در دو مدل کاملا متفاوت صورت می گیرد. به گونه ای که تجهیزات مورد نیاز هر کدام نیز از دیگری متفاوت هست. از جهتی زمان بازدهی و تولید آسیاب گرانول رشته ای نیز متفاوت هست. در ادامه شیوه کارکرد این نوع از برش را کامل شرح خواهیم داد.

طرز کار آسیاب گرانول رشته ای

آسیاب گرانول رشته ای دستگاهی برای برش رشته گرانولی هست که در آخرین مرحله از فرآیند بازیافت صورت می گیرد. از گرانول رشته ای برای خرد نمودن مواد پلاستیکی خام و درسته نیز استفاده می شود. اما کاربرد اصلی آن خرد نمودن رشته مواد می باشد. موادی که از خروجی فیلتر دستگاه اکسترودر خارج می شوند، وارد تشت آب شده. سپس با کشش دستگاه آسیاب از داخل تشت، وارد آسیاب می شوند.

گرانول رشته ای با کاتر های متعدد که با نظام ثابت و مشخصی کار میکنند، قادر به برش هر گونه مواد من جمله گرانول می باشد. ظرفیت کار این دستگاه محدود نبوده و قابلیت کارکرد در ساعات متوالی را داراست. همچنین با توجه به تعداد خروجی هایی که از دستگاه اکسترودر خارج می شود، امکان ورودی مضاعف به آسیاب مقدور می باشد.

در بکار گیری از سیستم آسیاب گرانول رشته ای اعمال اولیه ای وجود داشته که برای آغاز کار لازم می باشد. به این گونه که در ابتدای خروج مواد از فیلتر دستگاه اکسترودر، رشته گرانول ها باید به صورت دستی کشیده شده و به دستگاه رسانده شود. مگر در مواقعی که رشته از قبل وجود داشته باشد و یکسره به آسیاب هدایت شده باشد.

 

منبع: google search

نوشته های اخیر

دسته بندی ها